FAQ
Sprzedaż produktów
Nowości są oznaczone specjalną etykietą (nowość). Ponadto znajdują się w sekcji Nowości na stronie głównej. Zapraszamy także do polubienia naszej strony na Facebooku Link (https://www.facebook.com/meblehubertus/) gdzie informujemy na bieżąco o wszystkich nowościach w sklepie.
Najłatwiejszym sposobem złożenia zamówienia jest dodanie towaru do koszyka na tej stronie. Przyjmujemy również zamówienia drogą mailową lub telefoniczną.
Towar w oryginalnym opakowaniu i z nienaruszoną folią ochronną może zostać odesłany na koszt kupującego. Przed zwrotem prosimy o kontakt mailowy.
Do zwrotu prosimy o dołączenie wypełnionego formularza zwrotu.
Towar należy wysłać na adres:
Hubertus Company S.C.
ul. Srokowiecka 22
41-100 Siemianowice Śl.
Sklep internetowy oferuje różne formy płatności: przelew online, PayPal, za pobraniem, eraty Credit Agricole, Gotówka (odbiór osobisty)
Tak. W siedzibie firmy w Siemianowicach Śląskich po wcześniejszym ustaleniu terminu i godziny (od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 15).
Reklamacje i dostawa
Należy wypełnić stosowny formularz w sekcji Reklamacje w stopce e-sklepu
Zawsze staramy się załatwiać reklamacje jak najszybciej, jednak nie dłużej niż do 2 tygodni.
Przy każdym produkcie jest każdorazowo podana dokładny wymiar dni roboczych w których dostarczamy zamówiony towar (od 24h do 10 dni)
Inne
Wszystkie elementy mebla są zabezpieczone folią ochronną, niektóre z nich pokrywa folia, która jest praktycznie niewidoczna.
Prosimy o jej zdjęcie
Prosimy zdjąć folię ochronną z mebla